Alle bedrifter har ulike behov, og vi prøver alltid å tilpasse oss kundens. Verden går mot å bli papirløst og alt digitaliseres. Men vi har stor forståelse for at ikke alle ønsker å begi seg ut på dette akkurat nå.
Vi tilbyr derfor heldigitalisert regnskap, men også regnskapsførsel på den gode gamle måten.
Vi jobber hovedsaklig i Unimicro hvor vi kan tilby begge deler. Skulle programmet mangle noe så kan det bygges tilleggsmoduler for å effektivisere bruken for din bedrift.
Hvis du ønsker å fakturere selv i Conta eller lignende program så er det ingen problem. Vårt mål er å finne en tilpasset løsning som passer dere best.

Er du ikke revisorpliktig så tar vi oss av årsoppgjøret i Maestro. Med regnskapsintergrasjoner kan Maestro effektivisere årsoppgjøret.

Lovpålagt avstemming av hovedbok og reskontro gjennomføres periodisk i Sticos. Sticos er en skybasert løsning som sørger for at dokumentasjonen vår er kvalitetssikret og i tråd med GRFS.

